کسب درآمد از تبلیغات کلیکی در تلگرام


نکات مهم قبل از تبلیغات در تلگرام

قبل از آموزش تبلیغات در تلگرام نکاتی را ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. یک نتیجه عالی برای یک کانال تلگرام زمانی حاصل می شود که هم در تولید محتوا کوشا باشید و هم در تبلیغات هوشمند باشید.

اگر یکی از این دو اصل را فراموش کنید، کانال تلگرام شما از کار می افتد. یک کانال تلگرامی پر از محتوای باکیفیت وقتی به مخاطب خاصی معرفی نشود. هیچ نتیجه ای وجود ندارد. از طرفی مخاطب پس از مواجه شدن با یک تبلیغ، وقتی محتوای ارزشمندی در کانال شما پیدا نمی کند، آن را نادیده می گیرد.

یعنی تولید محتوای جذاب و حرفه ای نیازمند نتایج عالی از تبلیغات تلگرامی و هر نوع تبلیغات دیگری است. این محتوایی است که با مخاطب صحبت می کند و در عرض چند دقیقه فرصت دارد مخاطب را متقاعد کند که روی تبلیغ کلیک کند!

اگر هر دو الزامات تجاری را برآورده کنید، راهی عالی برای ارتباط مشتریان بالقوه ایجاد خواهید کرد. مسیر ارتباطی که منجر به موفقیت کسب و کار شما در مراحل بعدی می شود. میشن

بیایید تصور کنیم که اکنون یک کانال تلگرامی معتبر داریم که به طور مداوم و حداقل چند بار در روز منتشر می کند. حال برای تبلیغ کانال تلگرام چه کنیم؟

فرقی نمی کند که یک برند بزرگ دارید که چندین سرویس را همزمان ارائه می دهد یا یک تجارت کوچک که به تازگی شروع به کار کرده است. ابتدا باید میزان پولی را که می خواهیم برای تبلیغات کنار بگذاریم مشخص کنیم و بر اساس آن برنامه ریزی های بعدی را انجام دهیم.

اگر هنوز بودجه دقیق ندارید، بهترین راه این است که یک برنامه سه ماهه برای تبلیغات در تلگرام در نظر بگیرید و یک سوم هزینه ای را که می توانید در ماه اول بپردازید، خرج کنید.

زمانی که اولین ماه تبلیغات به پایان رسید، تاثیرات تبلیغات را بررسی کنید و درآمد مستقیم و غیر مستقیمی که از تبلیغات در تلگرام کسب می کنید را تحلیل کنید. به خاطر داشته باشید که تمام هزینه ها یک شبه بازپرداخت نمی شود. اثرات هر نوع تبلیغات گاهی به طور غیر مستقیم به کسب و کار شما باز می گردد.

افزایش ممبر کانال تلگرام، افزایش بازدید سایت و عضویت در خبرنامه سایت مواردی هستند که می توانند به طور کاملا غیر مستقیم کسب و کار شما را رونق دهند. اگر می خواهید خیلی هدفمندتر در این زمینه کار کنید، در اسرع وقت به الف.آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی پرداخت کنید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

اگر در پایان 30 روز اول تبلیغات کلیکی در تلگرام بازده خوبی برای شما داشت. طبق روال استاندارد تبلیغات در این زمینه، در صورت امکان باید هزینه تبلیغات در ماه اول را تا 30 درصد افزایش دهید. اما اگر کمپین های انجام شده در ماه اول آنچنان که باید راضی کننده نبود، کار نبود و باید روش تبلیغات از جمله کانال های انتخابی را بررسی کنید و پس از ایجاد تغییرات دوباره شروع به کار کنید.

خب به ماه دوم رسیدیم، در این ماه بودجه تبلیغاتی نباید بیشتر و کمتر از 30 درصد باشد. زیرا تغییرات ناگهانی در بودجه باعث می شود که قدرت تحلیل داده ها را از دست بدهید و به قول خودتان راه خود را گم کنید. پس کاملا حرفه ای عمل کنید و با توجه به نکاتی که ارائه شد سعی کنید با تبلیغات اصولی راه را برای کسب و کار و کارتون خود هموار کنید.

تصور کنید که مخاطب محصولات شما خانم های خانه دار در گروه سنی 30 تا 40 سال هستند. این افراد توجه خود را به کانال های آشپزی معطوف می کنند. نیازی به تغییر کارتون و آموزش آشپزی در کانال ندارید! فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید.

اگر می توانید تجزیه و تحلیل دقیقی از مشتریان هدف کسب و کار دریافت کنید. کمک گرفتن از کانال های تلگرامی برای تبلیغات کلیکی بهترین راه برای کسب درآمد است.

در پربازدیدترین کانال های تلگرام، هزینه تبلیغات برای هر بازدید از پست تبلیغاتی شما تا سه برابر بیشتر از روش تبلیغاتی است. اما اگر درست انتخاب کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. قبل از بررسی استراتژی های تبلیغات در تلگرام، باید هدف خود را از ساخت کمپین تبلیغاتی تلگرام مشخص کنید.

معرفی برند، افزایش مخاطب کانال تلگرام، عضویت در خبرنامه سایت، افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو و در نهایت فروش بیشتر کالا و خدمات از اهداف مهمی است که یک کمپین تبلیغاتی می تواند برای شما داشته باشد.