بهترین جمعه سیاه خود را با این نکات تخصصی ثبت کنید


کارکنان تیم رسانه دیجیتال به خوبی در روند جمعه سیاه مسلط هستند. آن‌ها از تیم خواستند تا برخی از نکات، استراتژی‌ها و روش‌های مقابله (bevs) خود را به اشتراک بگذارند تا بتوانید بینش خود را در مورد نحوه آماده‌سازی بازاریابی جمعه سیاه خود به دست آورید. بیایید به آن برسیم.

1. آماده سازی کلید است

روبی، نویسنده محتوا گفت:

اگر آماده نشوید، پشیمان خواهید شد. تفاوت فاحش امسال با سال گذشته برای ما بسیار زیاد است. امسال آنقدر آماده شدیم که بلک فرایدی به جرأت بود… باشه. در حالی که پارسال فکر می کنم قبل از ناهار گریه کردم.

2. بودجه و تبلیغات خود را از قبل امضا کنید

لورن، مدیر PPC گفت:

حساب‌هایی که می‌توانستند به طور موثر در جمعه سیاه مقیاس شوند، حساب‌هایی بودند که بودجه‌ها و پیشنهادات از قبل امضا شده بودند. این بدان معناست که می‌توانیم فعالیت‌ها را مطابق با پیشنهادهایی که زودهنگام عرضه می‌شوند، افزایش دهیم، ترافیک را در مرحله اولیه افزایش دهیم و در آخر هفته از آن سرمایه‌گذاری کنیم.

3. زود شروع کنید

کرستی، مدیر عملیات گفت:

ما مهلت درخواست جمعه سیاه را تا 21 اکتبر تعیین کردیم، که ممکن است زود به نظر برسد، اما به ما کمک کرد تا شاهکار عظیم طراحی و آپلود صدها کمپین مشتری را مدیریت کنیم. کار سخت و آماده سازی دقیق واقعا نتیجه می دهد.

4. 6 P

Rhyse، مدیر PPC گفت:

این اولین جمعه سیاه تجارت الکترونیک من بود و تجربه شگفت انگیزی بود که آن را با تیم در حال رشد DMT انجام دادم. قبل از هر چیز، 6 P – برنامه ریزی قبلی از عملکرد ضعیف Piss جلوگیری می کند. حساب‌هایی که برنامه محکمی داشتند که خیلی پیچیده نبود، در این جمعه سیاه برتری داشتند.

5. در مواجهه با ناملایمات فشار بیاورید

رایز گفت:

حساب‌هایی که همچنان از طریق همه‌گیری مداوم پیش می‌رفتند، همان‌هایی بودند که بیشتر درو کردند. این واقعاً نشان داد که رفتار مصرف کننده در واقع تغییر زیادی نکرده است. مردم عاشق معامله هستند و دوست دارند با خود رفتار کنند، امسال حتی بیشتر از این که سال رکوردی برای DMT بود.

6. از جمع متمایز شوید

ریگان، طراح گفت:

نکته جمعه سیاه من این است که مطمئن شوید تبلیغات شما اصلی هستند. سعی کنید از سبک فروش عمومی فاصله بگیرید و سعی کنید در فید متمایز شوید و احتمال اینکه این تبدیل را دریافت کنید بیشتر خواهید بود.

7. ارتباطات کلیدی است

لوئیس، مدیر اجتماعی پولی گفت:

ارتباط با مشتریان امری کلیدی است، شما باید مطمئن شوید که مشتریان را با نحوه کار حساب هایشان به روز می کنید تا بتوانید حساب ها را به طور موثر مقیاس بندی و بهینه کنید.

تمام آنچه پس از آن مورد نیاز است. یک آخر هفته کاری کامل است، چشم‌های مداوم به حساب‌ها، و چند لیوان شراب در عصرها. بعد، به سادگی از تماشای سرازیر شدن ROAS لذت ببرید!

8. دارایی های مشتری را پیش از موعد جمع آوری کنید

سام، مدیر PPC گفت:

اولین جمعه سیاه من بود. فکر می‌کنم چیزی که بیشتر یاد گرفتم سازماندهی و برنامه‌ریزی کلیدی است! اطمینان از اینکه مشتریان تبلیغات، دارایی ها و بودجه خود را به موقع ارسال کرده اند قطعا مفید بود.

9. شجاع باشید

Cam، مدیر اجتماعی پولی گفت:

نکات من برای صاحبان کسب و کار این است: مایل به انطباق باشید اما از پیشنهاد خود مطمئن باشید. با محتوای خود آماده باشید – در ماه های منتهی به جمع آوری محتوای قوی که برجسته خواهد بود، وقت بگذارید. و به تصویر کلی نگاه کنید و در مورد نقش کانال ها و اینکه چگونه به قیف بازاریابی کلی شما کمک می کنند تصمیم بگیرید، فقط به آنها پول نریزید.

نکته من برای بازاریابان: موفق باشید.

10. ابزارهای مدیریت پروژه یک تغییر دهنده بازی هستند

ایمی، مدیر محتوا گفت:

درس من برای BFCM سازماندهی است. هرکسی که با من کار می‌کند می‌داند که من چقدر در مورد تقسیم کردن روزهای شما به یک لیست خوب موعظه می‌کنم، اما نمی‌توانم به اندازه کافی روی جنون جمعه سیاه/ دوشنبه سایبری تاکید کنم.

Monday.com من را عاقل نگه داشت (پرش بی شرمانه) و صادقانه بگویم، هیچ چیز در زندگی رضایت بخش تر از بررسی “کامل” نیست. این یک راه عالی برای حفظ همه چیز است – و همچنین مطمئن شوید که خود را خیلی لاغر نمی کنید.

11. با یادداشت های خود دقیق باشید

جیمی، مدیر PPC گفت:

با توجه به اینکه این اولین جمعه سیاه من بود، بسیار دلهره آور بود، اما چیزی که همه چیز را برای من مرتب نگه داشت این بود که همه چیز را به شکل جدول یادداشت کنم. من برای هر مرحله از فرآیند یک جدول داشتم – درخواست کپی/خلاق، آپلود همه چیز، زمان‌بندی تبلیغات، بررسی فعال بودن همه چیز، به‌روزرسانی خرید هوشمند – و پس از اتمام هر حساب را چک کردم. این رویکرد کمک کرد تا مطمئن شوم چیزی را از دست ندهم یا بیش از حد آشفته نشم.

12. پیشاپیش فکر کنید

جو، نویسنده محتوا گفت:

نکته من قطعاً این است که فراموش نکنید که جمعه سیاه پایان دیوانگی نیست – هنوز ظهور / کریسمس / روز باکس / ژانویه فروش در گوشه و کنار است و آماده شدن زودهنگام برای آن نیز کمک می کند!

13. هیچ گونه به روز رسانی سایت در طول BFCM انجام ندهید

مارتینا، توسعه دهنده وب گفت:

در طول جمعه سیاه هرگونه تعمیر و نگهداری در وب سایت ایده بدی است! یک وب‌سایت می‌تواند در شلوغ‌ترین زمان خرید سال دچار خطا یا حتی خرابی شود و باعث شود کسب‌وکار مقدار زیادی از سود احتمالی را از دست بدهد. با هر وب سایت تجارت الکترونیکی، باید نگهداری را برای دوره آرام ذخیره کنید.

14. مراقب خودت باش

ایمی گفت:

نکته دیگر من؟ مطمئن شوید که در حالت آماده به کار نوعی کاهش استرس دارید. یک جعبه شراب، چند بشقاب برای خرد کردن، یا چند شکلات در یک کشوی مخفی. به من اعتماد کن، تو به آن نیاز خواهی داشت

و شما آن را دارید – نکات برتر ما در مورد اینکه چگونه بهترین جمعه سیاه خود را داشته باشید. BFCM هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد، و با افزایش تجارت الکترونیک، رقابت شدید است. آنها مطلقاً نمی توانند به اندازه کافی بر اهمیت برنامه ریزی دقیق تأکید کنند – برنامه های لحظه آخری شما را به جایی نمی رساند، در حالی که زمان و تلاش باعث می شود شما از KPI های خود فراتر بروید.

اگر در بازاریابی دیجیتال خود به یک دست اضافی نیاز دارید، در تیم رسانه دیجیتال هول کنید. آنها خدمات آن را برای ارائه بهترین جعبه ابزار تجارت الکترونیک اصلاح کرده اند و به برندها کمک می کنند تا آن را در تمام طول سال شکست دهند.


درباره تیم رسانه دیجیتال

تیم رسانه دیجیتال در تبلیغات پولی برای شرکت های تجارت الکترونیک تخصص دارد. مشارکت آنها با فیس بوک آنها را در رده 5 درصد برتر آژانس های بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان قرار می دهد.