توضیحات محصول را بنویسید؛ که برای فروش است


 توضیحات محصول جذاب را بنویسید

نوشتن توضیحات محصول جذاب این قدرت را دارد که مشتریان شما را به قیف فروش منتقل کند. با تزریق خلاقیت و مزایای محصول در توضیحات محصول، فروشگاه شما احتمالاً مرورگر معمولی را تغییر می دهد.

با این حال، بیشتر کارآفرینان هنگام نوشتن توضیحات محصول یک اشتباه رایج مرتکب می شوند: اطلاعاتی که به سادگی موارد آنها را شرح می دهد. این منجر به تبدیل کمتری می شود زیرا مردم قادر به درک ارزش منحصر به فرد یک محصول یا نحوه ارائه راه حل برای یک مشکل خسته کننده نیستند.

در این مقاله یاد می گیرید که چگونه توضیحات جذاب و شگفت انگیزی از محصول بنویسید که خریدار را متقاعد به خرید کند.

توضیحات محصول چیست؟

توضیحات محصول نسخه ای است که ویژگی ها و مزایای یک محصول را برای مشتری شرح می دهد. هدف از توضیحات محصول ارائه اطلاعات کافی به مشتری است تا او را مجبور به خرید سریع محصول کند.

برای تسلط بر نوشتن توضیحات محصول، باید یاد بگیرید که چگونه برای محصولات خود نوشته های جذاب بنویسید. علاوه بر این، شما باید به هر سوالی که ممکن است مشتری داشته باشد پاسخ دهید، مانند:

  • محصول شما چه مشکلی را حل می کند؟
  • با محصول شما چه چیزی دریافت می کنم؟
  • چه چیزی محصولات شما را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟

توضیح مختصر شما باید به این سوالات به گونه ای پاسخ دهد که به راحتی قابل خواندن باشد.

بهترین فرمت توضیحات محصول چیست؟

بستگی دارد مانند سایر جنبه های وب سایت خود، ممکن است نیازی به توضیحات محصول نداشته باشید. نیاز به تحلیل دارد. هر وب سایتی دارای طرح، شخصیت و سبک متفاوتی است که ممکن است به الگوی توضیحات محصول متفاوتی نیاز داشته باشد.

برخی فروشگاه‌ها ممکن است بهترین تبدیل را تنها با توضیح نقطه گلوله انجام دهند. برخی دیگر ممکن است به یک پاراگراف طولانی یا ترکیبی از نقاط گلوله و یک پاراگراف نیاز داشته باشند. و برخی از وب سایت ها ممکن است بدون کپی بهترین شوند. می توانید ابزارهای تست مانند A / B را تقسیم کنید Google Optimize برای تعیین اینکه کدام فرمت برای شما مناسب است استفاده کنید.

در اینجا نمونه ای از توضیحات محصول آورده شده است. به گفته VWO، یک فروشگاه آنلاین به نام FreestyleXtreme آزمایش جداگانه ای انجام داد. آزمایش آنها شامل دو صفحه فرود بود – یکی با و دیگری بدون توضیحات محصول. آنها از اینکه فهمیدند صفحه بدون توضیح بهتر و قابل اعتمادتر شده است شگفت زده شدند.

یاد بگیرید که توضیحات محصول را بنویسید

دلایل متعددی وجود دارد که چرا توضیحات محصول خوب نشده است. ممکن است به درستی برای مخاطب نوشته نشده باشند، در قسمتی کمتر دیده شوند یا با فرمت اشتباه نوشته شده باشند. با این حال، وقتی نوبت به فروشگاه خاص شما می رسد، آزمایش اینکه آیا باید توضیحات محصول داشته باشید یا نه، می تواند به شما در درک بهتر نحوه بهینه سازی صفحات محصول آینده در وهله اول کمک کند.

مزایای نوشتن توضیحات جذاب محصول

داشتن بهترین جزئیات محصول می تواند به بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک کند. با بهینه سازی توضیحات پرونده خود برای کلمات کلیدی خاص، می توانید شانس خود را برای کسب رتبه های بالا در گوگل افزایش دهید. بدون توضیح محصول، ممکن است بتوانید تصاویر خود را برای کلمات کلیدی بهینه کنید، اما صفحه محصول شما ممکن است به دلیل کمبود محتوا در نتایج جستجو بالا ظاهر نشود.

توضیحات محصول همچنین می تواند مشتری شما را در مورد محصول آگاه کند. توضیحات محصول اطلاعات اضافی محصول را ارائه می دهد که تصویر به تنهایی قادر به انجام آن نیست. به عنوان مثال، احتمالاً تنها با نگاه کردن به تصویر، لپ‌تاپ نمی‌خرید. شما به عنوان یک خریدار می خواهید مشخصات و ویژگی های لپ تاپ را مطالعه کنید. در مورد مد نیز همین امر صادق است – برخی از افراد ممکن است به پارچه های خاصی حساس باشند و باید بدانند که چه نوع لباس هایی را در فروشگاه خود می فروشید. با ارائه اطلاعات کلیدی محصول به مشتریان، از انباشته شدن سوالات مربوط به خدمات مشتری جلوگیری می کنید. همچنین به مشتریان کمک می کند تا بدانند آیا آن محصول خاص برای آنها مناسب است یا خیر، که می تواند به کاهش نرخ پرش کمک کند.

همچنین می‌توان از توضیحات محصول برای خنداندن مشتری برای تقویت پیوند بین برند شما و مشتری استفاده کرد. همچنین می تواند به مشتریان اطمینان دهد که محصول شما بزرگترین درد آنها را تسکین می دهد یا نوعی کاربرد برای آنها دارد.

کلمات مناسب را برای توصیف محصول خود انتخاب کنید

به گفته دیوید اوگیلوی، 20 کلمه تاثیرگذار عبارتند از:

  • ناگهان
  • اکنون
  • اعلام می کند
  • معرفی کنید
  • شگفت انگيز
  • عاطفی
  • انقلابی
  • معجزه
  • شگفت انگيز
  • سریع
  • عجله کن

استفاده از کلمات کلیدی ذکر شده در بالا می تواند به جذب خوانندگان شما و ایجاد انگیزه در آنها کمک کند. می توانید از این کلمات در توضیحات محصول، عنوان، قالب ایمیل و موارد دیگر استفاده کنید.

به گفته Unbounce، چندین کلمه و عبارات وجود دارد که افراد نباید در کپی، توضیحات محصول و موارد دیگر از آنها استفاده کنند.

انتخاب کلمات ضعیف عبارتند از:

  • رهبر بازار
  • برای رسیدن به موفقیت
  • خلاقانه
  • خیره کننده
  • نهایی

در نهایت، اگر کلمات دقیق نباشند، انتخاب های ضعیفی هستند. ا

نحوه نوشتن توضیحات محصول خوب: مواردی که باید در نظر داشته باشید

یاد بگیرید که توضیحات محصول خوب بنویسید

مهم است که نمای کلی محصول شما شامل اطلاعات صادقانه و واضح باشد. گفتن اینکه یک محصول رایگان است واقعا گمراه کننده نیست. وقتی شکایت های بی شماری در مورد کیفیت محصول دارید، می گویید که محصول شما از بالاترین کیفیت برخوردار است. این باعث نمی شود مردم محصول شما را دوست داشته باشند.

به عنوان مثال، اگر چند نفر متوجه شوند که محتوا آن چیزی نیست که محصول انتظار دارد، می تواند آغاز فاجعه فروش شما باشد.

صادق بودن به این معنا نیست که تمام ایرادات محصولات خود را یادداشت کنید، بلکه به این معناست که نقاط قوت آنها را برجسته کنید. آیا طراحی محصول چیزی است که محصول را می فروشد؟ هنگام توصیف یک محصول، بر ظاهر آن تأکید کنید.

شما همچنین می خواهید مشتری خود را با استفاده از کلمات جذاب و قانع کننده وارد توضیحات محصول کنید. به مشتریان خود کمک کنید تصور کنند که از محصول شما استفاده می کنند. آنها را بخشی از داستان محصول خود قرار دهید.

ساده نگه داشتن آن نیز می تواند به توصیف محصول شما کمک کند. شما در حال نوشتن پایان نامه نیستید، بلکه در حال نوشتن شرحی صادقانه از محصول و مشتری خود هستید. از انقباضات در نوشتار خود مانند شما، خواستن، که و غیره استفاده کنید

چگونه یک توضیح محصول جذاب بنویسیم که فروش دارد

توضیحات محصول

1. خودتان بنویسید

از توضیحات محصول سازنده استفاده نکنید. با نوشتن نسخه خود، از جریمه شدن توسط گوگل برای محتوای تکراری جلوگیری می کنید. علاوه بر این، شانس نوشتن توضیحات محصول را افزایش می دهید که مشتری شما را جذب کند.

۲. آن را قابل اسکن کنید

توضیحات محصول شما باید به راحتی قابل خواندن باشد. وجود دو جمله در توضیحات محصول با چندین نقطه به مشتریان امکان دریافت سریع اطلاعات را می دهد تا بتوانند بلافاصله خرید کنند. اگر لپ تاپ می فروشید، باید خواندن آن را آسان کنید.

3. مخاطبان خود را بشناسید

اگر محصولات سرگرم کننده ای مانند ژاکت های کریسمس یا جواهرات می فروشید، می توانید طنز را به آن تزریق کنید. نسخه شما باید بازیگوش و سبک باشد زیرا مشتریانی که این نوع محصول را خریداری می کنند از توضیحات سرگرم کننده محصول قدردانی خواهند کرد. با این حال، طنز روی همه محصولات برای فروش کار نمی کند. به عنوان مثال، شما نمی خواهید در توضیحات محصول در مورد جلیقه نجات، تلفن های همراه یا سایر مسائل حساس شوخ طبعی را وارد کنید.

4. توضیحات محصول خود را بهینه کنید

ساده ترین راه برای بهینه سازی خلاصه محصول استفاده از ابزاری مانند افزونه سئو در فروشگاه شما شما می خواهید از کلمات کلیدی مرتبط با محصول خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر برس های آرایشی می فروشید، باید به دنبال کلماتی مانند «براش آرایش تک شاخ» یا «برس آرایش پری دریایی» باشید. کار کنید.

5. داستان بگویید

از توضیحات محصول خود برای بیان داستان استفاده کنید. این می تواند داستان این باشد که چرا مشتری شما برای حل مشکل خود به این محصول نیاز دارد. یا داستانی از مزایای محصول. یا فقط یک داستان سرگرم کننده در مورد محصولی که مشتری شما را جذب می کند.

6. تست کنید

فراموش نکنید که توضیحات محصول خود را جداگانه تست کنید. الگوها، طول ها، کلمات و موارد دیگر را آزمایش کنید. آزمایش توضیحات محصول به صورت جداگانه می تواند به شما کمک کند صفحه محصول خود را برای بهبود نرخ تبدیل خود بهینه کنید.

7. املای کار خود را بررسی کنید

توضیحات محصول خود را بخوانید تا مطمئن شوید که غلط املایی وجود ندارد. برای جلوگیری از اشتباهات املایی می توانید از ابزارهایی مانند ویرایشگر زنده از فارسی استفاده کن

8. تمام جزئیات را ارائه دهید

اطمینان حاصل کنید که مشتریان اطلاعات مورد نیاز برای خرید را دارند. به عنوان مثال، هنگام پوشاندن لباس، اطلاعات مراقبت و نمودار اندازه می تواند به مشتریان قبل و بعد از خرید کمک کند. اگر تبلت می فروشید، مطمئن شوید که تمام جزئیات را ذکر کرده اید. و…

الگوی توضیحات محصول

الگوی توضیحات محصول

راه های بی شماری برای نوشتن توضیحات محصول وجود دارد. اگر تا به حال به قالب بندی پایبند بوده اید، می توانید هنگام نوشتن نسخه خود از این الگوی ساده توضیحات محصول پیروی کنید.

قالب توضیحات محصول 3 مرحله ای

  • محصول را به مشتری اطلاع دهید.
  • مزیت محصول را در رابطه با ویژگی محصول ذکر کنید.
  • یک توصیه ساده بدهید.

برای مثال، اگر برس های تک شاخ را می فروشید، می توانید این مثال توضیحات محصول را امتحان کنید:

با این برس تک شاخ، شما منحصر به فرد هستید. این برس ها با موهای مصنوعی ساخته شده اند تا به راحتی تمیز شوند. این مجموعه را با براش های پری دریایی ما ست کنید تا مجموعه ای کامل از برس های آرایشی منحصر به فرد داشته باشید.

اگر لباس می فروشید، می توانید از نمونه توضیحات محصول پیروی کنید:

هیچ چیز بهتر از این لباس شب زیبا به نظر نمی رسد. این لباس که از اسپندکس الاستیک ساخته شده است، بدن شما را در تمام نقاط مناسب در آغوش می گیرد و در عین حال چهره شما را برجسته می کند. با یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی ساده، ظاهر خود را کامل می کنید تا بی عیب و نقص به نظر برسید.

چگونه نویسنده ای برای نوشتن توضیحات محصول جذاب پیدا کنیم

ممکن است بخواهید یک نویسنده توضیحات محصول استخدام کنید.

پیدا کردن یک نویسنده بزرگ نیاز به صبر دارد. برای یافتن نویسندگان با کیفیت می توانید از سایت هایی مانند Wall یا Trump یا سایر سایت های مستقل استفاده کنید. به بررسی نویسندگان، کارهای قبلی و سابقه کاری که در گذشته برای نوشتن توضیحات محصول کار کرده اند نگاه کنید.

خلاصه: نحوه نوشتن توضیحات محصول که مشتریان را راضی کند

تسلط بر توضیحات محصول شما نیاز به خلاقیت و آزمایش دارد. از آزمایش الگوی توضیحات محصول ما برای کمک به بهبود الگو نترسید. نوشتن توضیحات محصولی که فروش دارد کمی آزمایش می خواهد، اما با کمی حوصله می توانید به نتیجه دلخواه و دلخواه برسید.

به طور خلاصه، مراحل نوشتن توضیحات عالی محصول عبارتند از:

  • توضیحات اصلی را بنویسید
  • اطمینان حاصل کنید که توضیحات محصول شما قابل اسکن است.
  • نسخه را با مخاطبان خود مطابقت دهید.
  • توضیحات محصول (SEO) خود را بهینه کنید.
  • یک داستان در مورد محصول بگویید.
  • املای محصول خود را تست کنید.
  • جزئیات دقیق مانند مشخصات و اندازه گیری محصول را درج کنید.

آیا نکاتی در مورد نوشتن توضیحات جذاب محصول دارید؟ نویسنده این مقاله را در قسمت نظرات زیر اطلاع دهید.